Donnerstag, 21. Juni 2007

gojim gojim über alles

(den titel bitte singen...melodievorschläge beim verfasser)

so jetzt ist es wieder mal passiert. ein neuer im stollen (der nebenstollen) fragt mich doch tatsächlich folgendes: du bist doch jude, oder?
ich: ja
goj: dänn bisch du ja eh huere gschiid!
ich: ich glaub nit, dass me das so sage ka.
g: doch doch. ihr sind im fall 's gschidste volk. hesch das nit gwüsst?
i: nei. und ich kenn im fall au gnueg dummi jiden.
g: wirklich??? aber im gymi sin dr scho alli gsi?

und so weiter... und während ich diese zeilen schreibe disskutiert er noch weiter...
"es isch eifach so! schwarzi rennet alli guet. südländer sin eifach guet mit fraue. und jude sin alli gschit und rich! weisch wer banke erfunde hät?"
oder " weisch wurum ihr immer ghasst werdet? das isch ifersucht uf euri intelligänz und uf eure riichtum!"
und dann eine ganz schöne frage: "hast du schon einmal einen araber angegriffen?"
wow. das wurde ich jetzt also wirklich noch nie gefragt...

während ich diesen post beende, muss ich mich immer noch mit ihm rumschlagen.
er sagt immer: "es isch eifach eso!!!" und "überlegs dr mal"....

also nächste woche bring ich im zizit und kippa mit und beschneide ihn vor aller augen. denn einer der so gut bescheid weiss, müssen wir sofort an uns binden. mit lebensvertrag ohne ausstiegsklausel!!!

in diesem sinne

orle ahoi!!!

1 Kommentar:

Gonzalez Tripolensis hat gesagt…

Im Büro vor dem Compi, lachte lauthals. Da fragt die Kollegin, was los sei. Also erzähle ich sinngemäss die Geschichte.

Ihr Kommentar:
Weisch, es halt scho chli öppis (Schweizerische Version von "Bin völlig einverstanden"). Wenn'd überleisch...!