Freitag, 29. September 2006

was isch denn s problem?

ohni mich da welle in politische querelene z verstricke, muess ich aber trotzdem irgendöppis zum spektakel vo gest abig usela.
und zwar nit zum fc sion wo für sagehafti 54.7895 sekunde i de gruppephase vom uefa-cup gstande isch und zum frust nur no zu nünt fertig gspielt het.
aber im ärnst. ich weiss nit was s'problem gsi isch mit ere 2er-kandidatur...
während de wm isch uns ja gnueg demonstriert worde, dass me zu zweit besser nebuchiere ka (und, dass da öpper nebuchiere wöt, staht ja nach däre wahl bzw. nit-wahl fest).
deshalb wäris doch am gschicktischte gsi, dass nach däre sensationsleistig letschte juni/juli niemed gringers als de besti entertainer und besti volkskummunikationsspezalist an werk la het.
wer das isch? kleine tip: är isch gärtner, sie name fangt mit D a und hört mit r. hc. kom. neb Ullrich von Gröblein...uf.
(isch e bitz hart, ich weiss es und es söll sich das niemerd agriffe fühle. aber i dere agnehme situation, das vo usse dörfe z'betrachte isch me halt sehr verlockt witzli z'risse)
apropos witz: ich hoff, das isch kei 0825er gsi. sunsch muess aere viel viel dawene am mäntig:
http://www.20min.ch/unterhaltung/news_bizarre/story/11936848

a git quittl (nei, das isch kei spirituose)
du?
s.d.

p.s. (ja ich han de post uf züridütsch gschribe.extra für euch. es isch so kurz vor yk und...ich weiss au nit. han eifach lust kha)

Keine Kommentare: